Terug naar huis - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marian

06 November 2016 | Verenigde Staten, Florida City

Zaterdag naar het vliegveld gereden om de auto in te leveren. Om 18.20 uur was de vlucht gepland. Aangekomen op het vliegveld in Orlando kregen we het bericht dat onze vlucht gecanceld was. Dat was schrikken! We hadden het bericht onderweg naar Orlando ontvangen. Inchecken bij Delta Airlines was de avond voor ons vertrek ook al een probleem. De site van KLM gaat niet automatisch naar Delta Airlines. Inloggen dus bij delta.com. De vlucht was gecanceled omdat er een technisch mankement aan het vliegtuig van KLM wat ons van Atlanta naar Amsterdam zou brengen (volgens Marjolein). Delta Airlines heeft een andere vlucht voor ons gezocht. We zijn maar 1 uur later met Lufthansa via Frankfurt weer op Schiphol aangekomen. Petje af voor Delta Airlines.
De overgang was groot, van 28/30 graden naar 8 graden. Het was echt Hollands weer, koud en de regen kwam met bakken uit de lucht toen we naar huis reden met de auto. Thuis weer lekker
bij de open haard. Ook dat is weer zeer aangenaam.