Vancouver, 17 juni 2018 - Reisverslag uit Langley, Canada van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Vancouver, 17 juni 2018 - Reisverslag uit Langley, Canada van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Vancouver, 17 juni 2018

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marian

18 Juni 2018 | Canada, Langley

Vandaag lopen we de straat uit en zijn bij Convention en Canada Place. Hier liggen grote cruiseschepen ide Vancouver aan doen. Ook de Holland Amerika lijn is aanwezig. We vervolgen onze weg naar Gastown waar een oude stoomklok staat die ieder kwartier het wijsje van de Big Ben in Londen speelt en tegelijkertijd komt de stoom er uit op verschillende plekken. Leuk om te zien. We blijven dan ook nog een tijdje zitten op het terras van de Starbucks om enkele keren deze bijzondere klok te horen spelen. Verder hebben we het rustig aan gedaan. Gewandeld
Over de boulevard bij de cruiseschepen en het Convention Centre en we bewonderen een watervliegtuig vliegveld. Morgen gaan we de camper ophalen.