San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: koenmarian

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marian

04 Juni 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteren de eerste dag in San Francisco. Het was heerlijk weer de zon scheen geen bewolking, maar een koude wind. 's Avonds dus mijn kop goed verbrand, vandaag maar een petje op.
Gisteren begonnen met een bezoek aan Fisherman's warf, hiervoor de Cable Car gebruikt deze stop direct naast het hotel. Een ervaring op zich, je wordt in een oud soort wagonnetje aan een kabel die onder het wegdek loop vooruit getrokken, en naar beneden remt de bestuurder constant zodat meniet te hard gaat. Dan stopt hij ook nog op de meest vreemde plekken, zoals midden op kruispunten om mensen in en uit te laten stappen.
'S Middag met de benenwagen en de bus naar de Golden Gate brug geweest . Door het mooie weer lag hij helemaal zichtbaar, zonder mist boven de baai. Maar door de harde koude wind was het wel ietsje frisjes op de brug, maar hadden we een prachtig uitzicht.
Terug namen we helaas de goede bus alleen de verkeerde kant op zodat we ook nog iets anders zagen van San Francisco.
's Avonds hebben dan nog maar een 10" pizza gegeten en zijn we vroeg naar bed gegaan we misten toch nog wel een paar uur slaap.

Marian en Ko

• 04 Juni 2012 - 18:50

Martje En Willem:

Haha! Leuk om jullie verslagen te lezen. Jammer dat je je kop verbrand hebt :)

De Golden Gate is al in de pocket iig! Veel plezier verder en niet te vet worden ;)

Groeten!

• 04 Juni 2012 - 20:22

Jos:

Wij hebben vandaag en gisteren de kachel aan gehad! Dan kan je maar beter weer hebben waar je je kop bij verbrand...