Pacific Ocean - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Pacific Ocean - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Pacific Ocean

Door: koenmarian

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marian

27 Juni 2012 | Verenigde Staten, Watsonville

Dinsdag en woensdag 26 en 27 juni hebben we een gedeelte van de Californische kust bezocht. We zijn gestart op de camping in Santa Paula Ca 60 Mile ten noorden van LA en ten noorden van Santa Barbera hebben we lekker geluierd aan het strand. Prachtig strand met lekker hoge golven. We zagen ook nog vissen met een vin voorbij komen waarschijnlijk orka's. Bruine pelikanen kwamen ook overvliegen.
Woensdag hebben we de kustweg naar het noorden gevolgd, de Big Sur Coast National Scenic Byway. Een prachtige rotskust hoog boven de zee. We zagen oa walrussen in hun natuurlijke omgeving en ook vlogen er weer vele bruine pelikanen. We zijn nu gearriveerd op de laatste camping. Morgen leveren we de RV in. Ook nu weer in San Francisco en vliegen vrijdag weer terug naar Nederland.