Neen je eens een keer het vliegtuig - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Neen je eens een keer het vliegtuig - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Neen je eens een keer het vliegtuig

Door: koenmarian

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marian

03 Juni 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Zo de grote trek is begonnen. Nadat Annelies en Jos ons naar Amsterdam hadden gebracht begon het op Schiphol al direct goed. Voor we weg waren hadden we al bijna een uur vertraging en toen we in het vliegtuig zaten hadden we ook nog geen plek naast elkaar. Maar voor de rest ging de vlucht wel goed boven Nederland goed uitzicht op IJmuiden tot tegen England, toen was het bewolkt, maar ja die Engelsen willen ook altijd regen
Overstappen in Washington verliep ook prima ook al waren we een uur te laat. Ver lopen en eenpoosje wachten toen op tijd het vliegtuig in en daar ging het al mis, even wachten omdat het zodruk was. Toen taxiën over het vliegveld tot aan de startbaan en weer terug naar de gate omdat een controlelampje van een backup systeem steeds knipperde. Een half uur wachten in het vliegtuig want ze zouden het zo maken. Truc mislukt iedereen uit het vliegtuig en naar een andere gate in een ander vliegtuig. Maar helaas dit was kleiner dan het eerste dus niet iedereen kon er in. Vrijwilligers gevraagd om een nacht over te blijven in Washington, en jullie begrijpen het al, te weinig vrijwilligers. Allemaal op nieuw inchecken, de een kon zo een nieuwe boardingpas krijgen de ander niet. Wij dus niet. Uiteindelijk bij de laatste die nog mee mochten zaten wij ook. Toen wisten ze niet meer wie wel en wie niet in het vliegtuig zat, namen op noemen en hand opsteken. Uiteindelijk vertrokken om 11.00uur ipv 6.00 uur . Verder een goede vlucht en dan na 24 uur reizen maar veel slapen in het vliegtuig zijn we om 01.00 uur geland (plaatselijke tijd) toen lekker geslapen in het hotel en vandaag San Francisco in.

Ko en Marian