De wijde wereld in - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu De wijde wereld in - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

De wijde wereld in

Door: koenmarian

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marian

05 Juni 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag de camper opgehaald . Een RV zoals ze hier een camper noemen want een 'camper' is iemand die kampeerd. We werden om 8.45 uur opgehaald door een green van. We moesten nog 2 stellen ophalen. Een Nederlands en een Duits stel waarvan de man "alles" al wist. We zouden over een brug gaan die spectaculairder was dan de Golden Gate bridge. Mooi niet vonden wij. Het was een soort extra lange Oosterschelde brug.
Na een uurtje rijden waren we bij Cruise America om de RV op te halen. De Duitser stond natuurlijk vooraan. Wij gingen eerst de instructievideo bekijken. Na registratie werden we naar de RV gebracht en een gezellige Amerikaanse vertelde hoe alles werkte. Wat een overweldigende luxe! Ons caravantje thuis is er niets bij. Eerst naar de winkel geweest. We hebben bijna alles gevonden maar vlees nog niet terwijl gezegd wordt dat Amerikanen grote lappen vlees eten. Waar halen ze die dan? Morgen opnieuw proberen! Rijden met de RV was wel even wennen. Daarom vandaag niet zo ver gereden. We staan 1 nacht in Lodi op de Stockton Delta KOA camping. Een soort Franse doorreis camping. Morgen naar Yosemite NP. Op naar de beren!

• 06 Juni 2012 - 18:12

Dries:

Mooi he zo'n camper, dan zijn die campertjes hier maar speelgoed he.
    Rijd wel lekker met je 8 of 10 cilinder automaat. Je linker voet vast binden als je rijd anders kunnen je wel eens allebei tegen de voorruit zitten. Gassen maar en geniet ze, hier mis je niet veel alleen regen.

• 07 Juni 2012 - 01:29

Marjolein:

Jullie hebben al weer een hoop gezien in de eerste paar dagen! Nu lekker met jullie eigen villa op wielen op pad. Ben benieuwd hoe de camper er nou uit ziet. Kunnen jullie er al een beetje mee overweg? Geniet er van! Xx

• 08 Juni 2012 - 18:00

John Hoeks:

Hoi Ko en Marian
    het is nu al een avontuur en het is nog maar net begonnen! Misschien even wachten met grote steaks kopen tot jullie bij de beren zijn geweest.... :-))
    Have fun !