Zion NP - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Zion NP - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ko en Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Zion NP

Door: koenmarian

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marian

16 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn gisteren in Glendale In Utah aangekomen. Het was ineens een uur later toen we de grens overgingen tussen Arizona en Utah. Een uurtje korter geslapen dus vannacht.
Vanmorgen weer vroeg uit de veren en we gingen op weg naar Zion NP. We moesten door een tunnel die voor onze RV aan de smalle kant was maar daar was een oplossing voor. Na het betalen van 15€ en ons te melden bij de Ranger die bij de ingang van de tunnel stond werd het verkeer tegenhouden dat van de andere kant kwam. Wij mochten vervolgens door de tunnel maar moesten door het midden van de tunnel rijden. Wat je in Zion ziet zijn ongelofelijke,mooie, zeer aparte rotsen die heel bijzonder zijn van structuur en kleur. Geweldig om dit te mogen bekijken.
Morgen gaan we naar Bryce Canyon NP. Ook hier schijnen heel bijzondere rotsen te zijn. We gaan het morgen allemaal bekijken.

• 17 Juni 2012 - 06:17

Jos En Annelies:

Klinkt weer als een ervaring ben benieuwd naar de foto's!
    Liefs Jos en Anne